Hva gjør vaskehjelpen?

Kjøkken: Standard renhold i høyde som kan nåes – ca 180 cm. Utvendig kjøkkeninnredning, utvendig hvitevarer, benker og flis mellom benk og overskap, kum og blandebatteri samt støvsuging og renhold av gulv.

Bad: Utvendig baderomsinnredning, servant og blandebatteri, øvrig inventar «frie flater», speil, wc, bad og dusj samt renhold av gulv.

Stue: støvtørk «frie flater», støvsuging tepper og sofa, støvsuging og renhold av gulv.

Soverom og gang: støvtørk «frie flater», støvsuging og renhold av gulv.

Konseptet

Logoen vår er et hus omfavnet av en rosa sløyfe som binder sammen og skaper orden, samtidig symboliserer det gavepakken det er å komme hjem til et skinnende rent hjem! Blått fordi det symboliserer ro, rosa står for omtanke og godhet. Vi vil at du skal føle deg trygg – vi skal ta godt vare på deg og ditt hjem, og gir deg mer tid!

Vi legger vekt på høy standard, og etterstreber det lille ekstra for at du skal bli fornøyd –fornøyde kunder er en viktig verdi for oss!

Vi etterstreber å ha faste lykkebringere hos deg, men endringer vil kunne forekomme ved for eksempel sykdom eller ferieavvikling.

Kvalitet og tilbakemelding:

Daglig leder gjennomfører jevnlig kvalitetskontroller, men skulle du mot formodning ikke være fornøyd med leveransen må du ringe eller sende oss en e-post innen 24 timer, slik at vi kan korrigere og komme på en opprettning om det er ønskelig.

Lykkebringerne

Alle våre lykkebringere er kvalifisert personell og har lovbestemt ansettelsesavtale. Vi er godkjent av arbeidstilsynet og alle ansatte lønnes til enhver tid etter gjeldende tariff. Alle våre lykkebringere har taushetsplikt nedfelt i arbeidsreglementet. Vi oppfyller myndighetenes krav om internkontroll og HMS – og vi innehar nødvendige og lovbestemte forsikringer for våre medarbeidere.

Nøkler

Vi har rutiner som sikrer trygg oppbevaring av nøkler, du vil få kvittering på at vi har mottatt nøkler av deg.

Forberedelser til besøk

Forberedelse til vårt besøk For at vi skal kunne gjennomføre vårt oppdrag uten forsinkelser og så effektivt som mulig, er det ønskelig at det er ryddet før vi kommer. Gjenstander som er uerstattelige ber vi om at fjernes i forkant av vårt besøk.

OBS! Har du møbler, gulv eller andre gjenstander som trenger særskilt behandling, gi oss beskjed om dette slik at vi kan ta godt vare på det!

Forsikring

Vi er selvfølgelig varsomme, men skulle uhellet være ute, er vi dekket av forsikring gjennom Eika. Erstatningsansvar skjer iht. forsikringsselskapets retningslinjer.

Avbestilling

For å kunne levere så kostnadseffektive tjenester som mulig, ønsker vi av hensyn til bemanningsplanleggingen å motta avbestilling 2 uker før service utføres.

Ved oppmøte hvor service ikke kan utføres pga forhold hos oppdragsgiver vil det pga. personalkostnad faktureres kr 549,–

Service som faller på helligdag eller 24/12 flyttes til annen nærliggende dag.

Oppsigelse

Skulle noe oppstå som gjør at du ønsker å si opp avtalen med oss, kan dette gjøres med tre måneders oppsigelsestid. Det er ikke anledning til å avbestille service i oppsigelsestiden. De to første månedene med oss er helt åpen og uten forpliktelser!